جشنواره تابستانی کیش؛ جشنواره جشنواره ها پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز

  امروز شمسی

پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز همراه با آخرین و جدیدترین اخبار و رویدادهای محلی ، منطقه ای و کشور
  مناقصه ها و مزایده ها  مناقصه ها و مزایده ها   ارتباط با ما  ارتباط با ما   نیازمندی های کیش  نیازمندی های کیش   نسخه PDF اقتصاد کیش  نسخه PDF اقتصاد کیش   ورود کاربران  ورود کاربران   درباره ما  درباره ما   خانه  خانه  
  خبرهای برگزيده
مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در کیش برگزار می‌شود
تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت در جزیره کیش
شعبانی مقدم جایگزین زائری در پشتیبانی سازمان منطقه آزاد کیش شد
بهره برداری از دستگاه ماموگرافی در بیمارستان کیش
شرایط پوشش حمایتی برای اقشار آسیب پذیر جزیره کیش را فراهم خواهیم کرد
میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
رئیس جمهور و هیأت دولت نگاه ویژه ای به مناطق آزاد و ویژه دارند
همکاری مشترک کیش و ارس برای تکمیل ظرفیت گردشگری
پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش
مساعدت در تمدید اقامت گردشگران در هتل های کیش
بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمان ملی استاندارد در صنعت گردشگری
ایرانی‌ها برای خرید به جای کشورهای خارجی باید به مناطق آزاد بروند
برگزاری آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش
تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش

  آخرين اخبار
مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در کیش برگزار می‌شود
تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت در جزیره کیش
شعبانی مقدم جایگزین زائری در پشتیبانی سازمان منطقه آزاد کیش شد
بهره برداری از دستگاه ماموگرافی در بیمارستان کیش
شرایط پوشش حمایتی برای اقشار آسیب پذیر جزیره کیش را فراهم خواهیم کرد
میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
چهارشنبه 29 فروردین 1403 ، 8 شوال 1445 ، 17 آپریل 2024 ، شماره 4442 (1826 دوره جدید)
رئیس جمهور و هیأت دولت نگاه ویژه ای به مناطق آزاد و ویژه دارند
همکاری مشترک کیش و ارس برای تکمیل ظرفیت گردشگری
پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش
  پربيننده ترين اخبار
برگزاری جشنواره نان و شیرینی در کیش
دوشنبه 20 فروردین 1403 ، 28 رمضان 1445 ، 8 آپریل 2024 ، شماره 4436 (1820 دوره جدید)
یکشنبه 26 فروردین 1403 ، 5 شوال 1445 ، 14 آپریل 2024 ، شماره 4439 (1823 دوره جدید)
ایرانی‌ها برای خرید به جای کشورهای خارجی باید به مناطق آزاد بروند
سرپرست جدید مدیریت فناوری‌های راهبردی و تحول دیجیتال شورایعالی مناطق آزاد منصوب شد
تقدیر از دو فعال رسانه ای توسط سازمان منطقه آزاد کیش
استقبال خوب گردشگران از تفریحات دریایی در ایام نوروز کیش
جزیره هندورابی مقصد نوروزی گرشگران دوستدار طبیعت
اختصاص دستگاه ماموگرافی سه بعدی به بیمارستان کیش
جزیره کیش میزبان نمایشگاه بین المللی”انجمن صنعت پخش
راه اندازی آزمایشی ریال دیجیتال در جزیره کیش
تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش
مسابقات مچ‌اندازی آسیا ، کیش یا دوبی؟
اجرایی شدن نرخ‌های جدید حمل و نقل درون شهری از اول اردیبهشت در کیش
برگزاری آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

جشنواره تابستانی کیش؛ جشنواره جشنواره ها

  





اقتصاد کیش از مشروح نشست خبری جشنواره تابستانی کیش گزارش می دهد؛

جشنواره تابستانی کیش؛ جشنواره جشنواره ها

 

جشنواره تابستانی کیش تابستان هر سال، با حضور ده‌‏ها هزار نفر در کیش برگزار می گردد. این جشنواره طرفداران مخصوص به خود را دارد و در ایام برگزاری، گردشگران زیادی از اقصی نقاط ایران را به کیش جذب می کند. تابستان 98 نیز، بیست و دومین دوره این جشنواره مهیج در جزیره زیبای کیش با برنامه های مختلف برگزار می شود.

در همین راستا و تشریح برنامه های جشنواره تابستانی بیست و دوم نشست خبری با حضور مجید ملانوروزی؛ معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، مهندس محسن قریب؛ مدیر عامل ستاد مناسبت ها و جشنواره های کیش، محمد پورسینا، مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش؛ رحمان سادات نجفی، مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش ،مسیح اله صفا؛ رئیس جامعه هتلداران کیش و جمعی از اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش:

بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش؛ جشنواره جشنواره ها با برگزاری 5 جشنواره جانبی

مجید ملانوروزی، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش را تجربه می کنیم، گفت: اگر در سطح ملی نگاهی بیندازیم می بینیم که شاید جشنواره و رویدادی به قدمت جشنواره تابستانی کیش نداشته باشیم مسلمأ در شهر های بزرگ در انتخاب رویدادی برای سفر را دو پارامتر قدمت و زمان می سنجند. شاید بعد از جشنواره فجر جشنواره تابستانی کیش یکی از جشنواره هایی است هم قدمت زیادی دارد و بدون هیچ دوره تعطیلی و بی وقفه برگزار شده است. مشارکت و تعامل همه اصناف و اقشار را در پی دارد و فرصت بسیار مغتنمی را برای کیش ایجاد می کند.

ملانوروزی با بیان اینکه ما تا کنون نتوانستیم از ظرفیت های چنین جشنواره ای بطور کامل استفاده کنیم موضوعات اسپانسرینگ را مطرح کرد و افزود: معمولا وقتی جشنواره ای چند ساله می شود بسیاری از شرکت های بزرگ و تبلیغاتی علاقه دارند که در این رویداد حضور داشته باشند اما ما تا کنون علی رغم تمامی تلاشهایمان برای جذب اسپانسر به نتیجه نرسیده ایم .

وی ادامه داد: همه خانواده  ها و اقشار می توانند از فرصت جشنواره کیش استفاده می کنند و امکان خوبی برای دیده شدن و تبلیغات  دارند اما متاسفانه اینچنین نیست و امیدواریم با حضور آقای قریب طوری برنامه ریزی شود که اسپانسرینگ های ادامه داری برای سالهای آینده هم در جزیره کیش داشته باشیم. و از امکانات برای برگزاری جشنواره بهتر استفاده شود . امکانات اقتصادی امروز مثل گذشته نیست و نباید انتظار داشت همه هزینه ها را بخش دولتی پرداخت کند.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در توضیح برنامه های جشنواره تابستانی بیست و دوم گفت: برخی جشنواره های هنری و تجسمی به جشنواره تابستانی کیش سوق داده شد تا این جشنواره،جشنواره جشنواره ها باشد و 5 جشنواره را در دل خود داشته باشد. گروه های مختلف هنری داخلی و بین المللی حضور دارند و از فضاهای تبلیغاتی در کشور مانند بیلبوردها و صدا و سیما استفاده شده است.

ملانوروزی بیان داشت: در اختتامیه جشنواره تابستانی، بخشهای برتری که یاریگر ما بوده اند ارزشیابی، انتخاب و معرفی خواهند شد مانند: غرفه برتر، بازار برتر، ایر لاین برتر، خبرنگار برتر و ... معرفی خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری برای ترمیم و بازسازی تالار شهر کیش نیز خبر داد:  برای ترمیم و بازسازی تالار شهر قرار داد بسته شده و از اوایل محرم کار بازسازی تالار شهر شروع خواهد شد و در پاییز و زمستان 98 مورد بهره برداری قرار می گیرد. ملانوروزی همچنین توصیه کرد مسافران برای ارزانتر شدن هزینه سفر خود بلیط برگشتشان را از ابتدای سفر تهیه کنند.

مدیرعامل ستاد مناسبت ها و جشنواره های کیش:

 تورهای جشنواره، ارزانترین تورهای کیش خواهد بود

مهندس محسن قریب، در این نشست گفت: بیش از دو دهه از فعالیت جشنواره تابستانی کیش می گذرد و این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره های کشور است که امسال بیست و دومین دوره آن را برگزار می کنیم. وی افزود: هدف گذاری اصلی جشنواره رونق اقتصادی جزیره در ایام غیر پیک است که شرایط جزیره کیش متفاوت با نیمه دوم سال است که در آن رونق گردشگری بالایی را شاهد هستیم. ایجاد رونق اقتصادی در ماههای گرم سال از اهداف اولیه این جشنواره بوده است و در طی سنوات گذشته توفیقات خوبی را بدست آورده ایم و هدف این است که جذب حداکثری مسافر را در جزیره کیش به عنوان مقصد برتر در کشور داشته باشیم. کیش جذابیت های بسیار بالایی دارد به عنوان جایی که ویژگی هایی خدادادی زیادی دارد، باید با مشارکت همگانی و عزم عمومی به اتفاق خوبی درسال 98 منجر شود .

مدیرعامل ستاد مناسبت ها و جشنواره های کیش در تشریح برنامه های جشنواره تابستانی گفت: طول جشنواره تابستانی 50 روز و تا 8 شهریور ماه ادامه خواهد داشت. جشنواره تابستانی کیش را با چند شاخصه اصلی، تخفیف، تفریح و جوایز تعریف کرده ایم.سه عاملی که می تواند بسیار در رشد گردشگری تاثیر به سزایی داشته باشد و اقبال عمومی به سفر را افزایش دهد. در ایام جشنواره دو عید قربان و غدیر را خواهیم داشت و مراسم ویژه ای را برگزار خواهیم کرد که به اعتبار و شوکت جزیره کمک می نماید.

وی افزود: در طول 50 روز برگزاری جنگهای شبانه در تالار شهر از ساعت 11 تا 12:30 شب با حضور مجریان توانای کشور و هنرمندان محبوب کشور برگزار خواهد شد و در حین برگزاری این جنگ ها، هر شب بر اساس قرعه کشی به کسانی که از مجموعه های تجاری خریدی انجام داده اند، و موجب رونق بخشی اقتصاد جزیره کیش بوده اند جوایزی اهداء خواهد شد و مسافران ضمن بهره گیری از برنامه های فرهنگی و هنری جوایزی نیز دریافت خواهند کرد. قریب ادامه داد:  در پایان هر هفته یک دستگاه خودرو به برنده قرعه کشی اهدا میشود و این مراسم با عنوان قرعه کشی بزرگ از صدا و سیما پخش می شود و همین امر عزم و شور و شوق سفر را برای مسافر ایجاد می کند.

مدیر عامل ستاد مناسبت ها و جشنواره های کیش افزود: هر روز از ساعت 11 صبح تا 10 شب مراسم استقبال از مسافران در فرودگاه را خواهیم داشت تا در همان ابتدا با نشاط و سرور و سر زندگی وارد جزیره کیش شوند . گروههای مختلف فرهنگی و هنری در مراکز تجاری و تفریحی اجرای برنامه شادی آفرین خواهند داشت و به دلیل گرمای بیش از حد در فضای باز برنامه ای نخواهیم داشت و اکثر برنامه ها در فضاهای سربسته انجام می شود

وی بیان داشت: مراسم نورافشانی و آتش بازی از مراسم های همیشگی جشنواره تابستانی کیش است که برد تبلیغاتی وسیعی را در سطح کشور دارد و هر شب در ساعت 10 شب در محوطه تالار شهر برگزار می شود.

قریب برگزاری کنسرتها را زینت بخش همیشگی جزیره کیش دانست و گفت: در هر هفته حداقل دو کنسرت خواهیم داشت و در مناسبت های ویژه و تعطیلات خاص بر تعداد آن به سه و چهار برنامه افزوده می شود که کنسرتها در ساعات پایانی شب و در تالار شهر برگزار می شود.

مهندس قریب با بیان اینکه در هفته اول شهریور ماه جشنواره فیلم موج که سومین دوره آن برگزار می شود را با حضور چهره های هنری و بازیگران وکارگردانان توانای کشوری در کیش و در دل جشنواره تابستانی کیش برگزار می کنیم، افزود:  این رویداد یکی از جذابیت های علاقمندان به حوزه فیلم و سینما خواهد بود.

مدیرعامل ستاد مناسبت ها و جشنواره های کیش  ادامه داد: مجموعه فعالیتها در ایام جشنواره بخشی در داخل و بخشی هم به تناسب جذب اسپانسرها و حامیان مالی در سطح کشور خواهد بود تا بتوانیم توجه بیشتری را به کیش جلب کنیم. تبلیغات در بیلبوردهای شهری،   تبلیغات حداقل در 20 ترمینال فرودگاهی و در صورت تامین مالی ،50 شب جشنواره هر شب در کانال های تلویزیون پر بیننده و مخاطب انعکاس داده می شود.  

قریب به جذابیت همیشگی جزیره کیش با نام جذابیت خرید اشاره کرد و گفت: در کیش همشه جاذبه خرید داشته ایم و بازارها نقش مهمی در این موضوع دارند و تهیه سوغات سفر از کیش بر عهده این بخش است. بخش تفریحات، پلاژ های مختلف به خصوص بانوان، پارک آبی مدرن، پارک دلفیناریوم، کشتیهای تفریحی، تفریحات دریایی، کلوپ ها از جذابیتهای خاص جزیره کیش است و  باید آژانس های مسافرتی  تورهای هدف گذاری را بر این مبنا برگزار نمایند. قریب به افتتاح باشگاه اسکی روی برف در سال جاری نیز اشاره ای داشت و آن را جاذبه منحصر بردی برای کیش قلمداد کرد.

قریب در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص برقراری تورهای ارزان قیمت گفت: ارکانی که سفر را می سازد به هر حال قیمت تمام شده ای دارد و تا حدی اختصاص تخفیف ها برای هتل ها و شرکت های هواپیمایی شدنی است و حتما تورهای جشنواره ارزانترین تورهای کیش خواهد بود.

قریب افزود: امیدواریم جشنواره را به مدد اصحاب رسانه نسبت به پخش اخبار و گزارش ها و رونق بخشی معرفی کنیم که مردم را متوجه چنین رویداد بزرگی بشوند. هنر اصحاب رسانه است تا هر چه بیشتر اقشار مختلف را متوجه جزیره کیش نمایند.

وی در پایان تاکید کرد: برگزاری جشنواره امسال کاملا توسط موسسه جشنواره ها و مناسبت های کیش اتفاق خواهد افتاد. امید داریم در تامین منابع و تولید محتوا گام های موثری را در هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره برداریم.

مدیر جامعه هتلداران کیش:

تخفیف 50 درصدی هلتها بدون کمرنگ شدن ارائه خدمات به مسافران

در بخش دیگری از این نشست مسیح اله صفا به عنوان نماینده بخش خصوصی در برگزاری هر چه بهتر جشنواره تابستانی کیش در مورد اسکان مسافران گفت: بعداز 21 سال این اولین باری است که بخش خصوصی قبل از شروع جشنواره به یک کنفرانس خبری دعوت می شود که داشته هایش را بگوید. تفکر مثبت و اجرایی دکتر مظفری ما را بسیار امیدوار به جشنواره می کند.

صفا با طرح این سوال که چه کنیم که مسافر به جزیره بیاید، گفت: ما در بخش خصوصی سرمایه هایی داریم که امسال فراتر از سنوات گذشته اعلام خواهیم کرد. در 21 سال گذشته در ایام جشنواره تابستانی جامعه هتلداران 30 درصد تخفیف اختصاص می داد اما خوشحالم به اطلاع برسانم  به خاطر رونق بیشتر جشنواره و جشنواره های آتی؛ هتل های عضو جامعه هتلداران نسبت به نرخ خودشان 50 درصد تخفیف به مسافران می دهند ضمن اینکه با این کاهش نرخ خدمات ارائه شده به مسافران کم نمی شود.علاوه بر آن پارک دلفینها نیز با مذاکرات صورت گرفته  50 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

صفا با بیان اینکه جذب مسافر به جزیره کیش شرط اصلی برون رفت از این بحران است افزود: ما جاذبه هایی مثل آب و هوا ، دریا و آفتاب داریم که یکی از پتانسیل های جذب گردشگر است. پروازهای کم و گران یکی از موانع ورود گردشگر است  .حتی اگر سایر خدمات دهی ها ارزان باشد مسافر به خاطر بلیط های گران به کیش سفر نمی کند.

رئیس جامعه هتلداران پیشنهاد داد:  شرکت هواپیمایی کیش ایر متعلق به کیش است و باید خدمات اول خود را در کیش انجام دهد. پیشنهاد من این است که حداقل در ایام جشنواره تابستانی پروازهای خود از  تهران به سایر استانها را کنسل و فقط پروازها را از سایر نقاط کشور به جزیره کیش انجام دهد. با این اقدام تعداد پروازها بیشتر می شود و قیمت ها کاهش پیدا خواهد کرد.اگر این اتفاق بیفتد جشنواره خوبی خواهیم داشت و باقی اقدامات اجرایی می شود. صفا گفت:  جامعه هتلداران کیش با افزایش خدمات و کاهش 50 درصدی نرخ اتاق ها آماده خدمت رسانی به مسافران جشنواره تابستانی است.

صفا در پاسخ به سوالی در خصوص قیمت های بالا توسط چارتر کنندگان گفت: چارتر کننده گان ما به ارزانترین قیمت ها تور می بندند هتل 5 ستاره ای را داریم که هزینه آن با بلیط هواپیما برابری میکند. در سفر یا بلیط فدای اتاق می شود یا برعکس؛ این مبلغ گران نیست و در کنار همه اینها قیمت 40 هزار تومانی را نیز باید ببینیم . وی افزود: نرخ گذاری در صنعت گردشگری بر اساس عرضه تقاضا و خدمات خواهد بود. وقتی تقاضا زیاد می شود قیمت نیز افزوده می گردد اما امسال افزایش نرخی نداشتیم. وی با اشاره به وجود واسطه ها به عنوان عامل گرانی گفت: واسطه هایی که هویت آن ها هم معلوم نیست باعث گرانی ها می شوند و گردشگران باید در انتخاب تورهای مناسب هوشیار باشند.

مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش:

تامین جایزه بزرگ جشنواره شامل 7 دستگاه خودرو توسط جامعه بازاریان

رحمان سادات نجفی با ارائه شرحی از اقدامات هر ساله جامعه بازاریان در ایام جشنواره تابستانی کیش گفت: خوشحالیم که به عنوان جامعه بازاریان حداقل در سه سال گذشته سهمی که برایمان تعریف شده را تمام و کمال پرداخت کرده ایم. سال 96 آپارتمان جشنواره را جامعه بازاریان اهدا کرد و طی مراسمی قرعه کشی انجام شد و تا تحویل سند به برنده پیگیر آن بود. تامین جوایز نقدی نیز طی چک نقدی صورت می گرفت . سادات نجفی ازعدم شفافیت برخی اسپانسرها در سنوات قبل انتقاد کرد و افزود: مستحضرید که از سال 95 و 96 هنوز عده ای به دنبال جوایز خود هستند و تقاضا دارم اگر قرار است اسپانسری جذب شود حتما تضامین لازم از آن اخذ گردد تا حتما متعهد به تعهدشان باشند .

سادات نجفی در تشریح اقدامات جامعه بازایان در بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش بیان داشت: از سه ماه گذشته کارگروه های تخصصی در جامعه بازاریان برای هر چه بهتر برگزارشدن جشنواره تشکیل شد و یکی از اقدامات مهم در این راستا تهیه پلت فرم (برنامه نرم افزاری) مشترک جامعه بازاریان با تله کیش و آی کیش بود. این پلت فرم ظرفیت بسیار خوبی است که که در آن بانک عامل بانک پارسیان است و بستر مشارکتی تعریف شد ه است. معرفی ظرفیت های گردشگری کیش در همه ابعاد در این برنامه دیده شده است و علاوه بر مدت جشنواره به صورت ویژه در طول سال نیز پاسخگوی نیاز کاربران است و گردشگران می توانند خدمات گردشگری را به صورت مستقیم و بدون واسطه دریافت کنند و عضو باشگاه مشتریان شوند.

سادات نجفی از تامین جایزه بزرگ جشنواره شامل 7 دستگاه خودرو 206 پلاک تهران توسط جامعه بازاریان و یک اسپانسر دیگر خبر داد و گفت: کارکرد اولیه جزیره کیش گردشگری است و ما نمی توانیم معاونت گردشگری سازمان را بدون پشتوانه رها کنیم . به عنوان بخش خصوصی کمک به جشنواره را وظیفه خود می دانیم و انتظار داریم سازمان منطقه آزاد هم حمایت های لازم را انجام دهد. به خاطر شرایط اقتصادی جذب اسپانسر به همین راحتی اتفاق نخواهد افتاد و کمک سازمان بسیار موثر است.

وی با اعلام این خبر که کانتری در فرودگاه طراحی شده و ساختار آن در حال تکمیل است، گفت: تمام برنامه های بازار ها اعم از  تخفیف ها ، حراجی ها، قرعه کشی ها در بازارهای مختلف و تخفیف های ویژه جشنواره به گردشگر ورودی اطلاع رسانی  می شود. سادات نجفی از اختصاص یک میلیارد تومان برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره تابستانی خبر داد و گفت: یک اسپانسر 400 میلیونی در قالب کارت های هدیه 100 هزار تومانی در قالب شعبات خودشان جایزه اهدا می کند و علاوه بر این جوایز دیگری هم طراحی شده است . وی در پایان خدمات 24 ساعته جامعه بازاریان و رسیدگی به شکایات در اسرع وقت به نفع مصرف کننده را از دیگر اقدامات جامعه بازاریان و بازرگانان کیش برشمرد.

در این نشست برگزاری تورهای ارزان برای ظرفیت خالی هتل ها به صورت اختصاصی در ایام جشنواره ، طراحی اپلیکیشنی در طول سال که بتواند برای ورد مسافران برنامه ای تعریف نمایند تا همه با جشنواره تابستانی کیش آشنا شوند، بازسازی و نوسازی تالار شهر ؛ تعویض صندلی ها و سیستم صوتی برای برگزاری کنسرت ها، نظارت بر شرکت های چارتر کننده و پروازها، اطلاع رسانی جشنواره تابستانی در مبادی ورودی دریایی و گیت های بندرگاه برای ورود مسافر و همچنین بندر چارک ، نظارت بر وسایل بازی کودکان و نظارت بر تردد موتورها و دوچرخه ها در سطح شهر، لزوم آموزش و اطلاع رسانی به تاکسی ها به عنوان پیشانی گردشگری کیش. تعداد جوایز بیشتر ولی ارزانتر، اهدای جوایزی که جنبه سرمایه گذاری دارند، ایجاد جذابیت های خرید در بازارها، استفاده از ایده های خلاقانه در جشنواره تابستانی، همسویی رسانه ها برای انجام تبلیغات جشنواره بدون موازی کاری و گرفتن ایده های مختلف برای جامعه هدف های مختلف، در نظر گرفتن تخفیفات برای گروه های مختلف مثلا: زوج هایی که برای ماه عسل به کیش آمده اند و یا کلاس اولی ها از پیشنهادات مطرح شده در جهت بهتر برگزار شدن بیست و دومین جشنواره تابستانی جزیره کیش بود.

 

 شماره خبر : 137         آرشيو گزارش ویژه         آرشيو همه اخبار



eghtesad-kish.ir

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری ، تحلیلی اقتصاد کیش نیوز بوده و استفاده از آن با درج منبع بلامانع است.